neděle 17. července 2016

Někdo tě má rád

Někdo, kdo pro tebe denně připravuje celý balíček darů,
které se ti možná jeví jako samozřejmost.
Někdo, kdo může za to, že jsi.
Někdo, kdo ti dal schopnost poznání a lásky.
Někdo, kdo i pro tebe a pro tvou radost, 
vymyslel ranní a večerní červánky, noční oblohu plnou hvězd,
krásu květů a ptačího zpěvu.
Někdo, kdo do tvého srdce vložil touhu po lásce,
po pravdě, po kráse a kdo čeká, až pochopíš,
že to všechno jsou projevy jeho lásky
a že půjdeš po jeho stopách, abys v něm našel všechno,
po čem touží tvé srdce.

Je Někdo, kdo tě má rád.

Tato krásná slova jsem si přečetla v časopise Milujte se, na který občas narazím při návštěvách kostela v různých koutech Moravy. Je to citace z knihy Někdo tě má rád od Jiřího Mikuláška. Knihu si zkusím objednat, protože tento úryvek se mi moc líbí a četby, která pohladí naši duši není nikdy dost :).

 Navíc, to že mě má Někdo rád, si v posledních týdnech uvědomuji opravdu silně. To, že mám kolem sebe spousty báječných a milujících lidí, že mé děti jsou zdravé a spokojené, že máme dostatek všeho, co nutně potřebujeme k životu a a že nás provází Boží požehnání. Užíváme si teď krásné prázdninové dny. Výlety, ale především chvíle strávené s přáteli, na které není ve školním roce mnoho času. Potkávám spřízněné duše, jež jsem neviděla řadu let a je mi s nimi báječně. Štěpán se vrátil včera ze skautského tábora. Unavený, ale spokojený velice. Jsme doma opět v plné sestavě a velká část prázdnin je stále před námi. Prozatím je ten bezškolní režim příjemný, svobodný, radostný a plný zážitků. Někdo mě má opravdu velice rád. Nás všechny. Děkuji, že nám žehná. Ten pocit, že nejsem nikdy sama a že i bez toho, aby stál někdo vedle mě, je stále někdo, kdo mě zahrnuje láskou a snaží se vést mé kroky ke štěstí, je prostě jedinečný, osvobozující a nádherný. Každého z nás má Někdo rád, i v těch nejtěžších chvílích. Neopouští nás. Všem přeju krásné letní dny a nikdy nechybějící jistotu lásky.


Žádné komentáře :

Okomentovat