úterý 10. května 2016

Dozvuky svátku matek :)

   Nedělní svátek jsem si moc užila. Byl to krásný a pohodový den, dostala jsem i nějaké to přáníčko a bylo mi dobře. Až na záchvaty kašle mých dvou dcer poklid dne nerušilo vůbec nic :). Mé nejmilejší princezny tráví dny léčením, ale naši báječní kluci mi poslední dva dny dali nádavkem skvělé dárky. V pondělí měl besídku ke Dni matek Martínek. A byla absolutně kouzelná. Tentokrát opravdu vystupoval, pilně se zapojoval a byl jedinečný :). Po besídce všechny děti rozdaly maminkám ve školce vyrobené dárečky a slzičkám jsem se opět neubránila. Když mi k tomu ještě vlepil pusu, byla jsem v sedmém nebi :).
Martínkovi školkové výrobky pro maminku, PRO MĚ :)
   Dnes měl besídku pro změnu Štěpán. Na housle. Povedlo se mu to velice. Byla jsem hrdá máma. Nadělili mi ti moji kluci během dvou dní velikánskou kupu radosti a štěstí. Být mámou vážně stojí za to. Někdy je to fuška, ale odměněná k nezaplacení :). Jsem vděčná za všechny takové chvilky. Za ty úžasné dary, za čas strávený s mými dětmi, za jejich pokroky, radosti, za jejich úsměvy a obejmutí. Za to, že je můžu vidět vyrůstat, můžu být přímo uprostřed toho zázraku. V takových chvílích úplně zapomenu na všechny bolesti, starosti, probdělé noci, na všechnu únavu a vyčerpání, které jsem díky nim zažila. Pro ně. Pro to, abych pak mohla pár minut zažívat pocit absolutního štěstí a nechat skze sebe proudit jen čistou lásku. Být mámou je prostě prima věc a když pak vidím jejich úsměv na pódiu a pohled, který po úspěšném vystoupení patří v celém sále pouze mně, vím, že nic krásnějšího už zažít nemůžu a že není nic, co bych kvůli nim neudělala. Takže milé mámy, alespoň dodatečně přeju spoustu lásky a radostí k Vašemu svátku!

2 komentáře :

  1. Zdeni, mě Tvoje úžasné příspěvky doženou vždycky skoro k slzám. Bez legrace... Musíš být úžasná máma!
    Mějte se všichni krásně a přeju spoustu dalších takových nezapomenutelných chvil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani díky:). Úžasná určitě nejsem, být mámou se učím tak nějak za pochodu, s každým dítkem něco, ale užívám si to moc. Občas ale padám únavou a nevím kudy kam a v tom nejhorším se pak najednou ukáže cestička a je zase dobře.Přeju nádherné dny :).

      Vymazat