neděle 5. února 2017

Zima je krásná, ale...

   Zima je krásná, bílá, uhrančivá, plná ledu, mrazu a bělostných závějí.
Stébla se choulí pod sněhobílou námrazou, běloskvoucí peřina ukrývá spící zeleň, čekající na sluneční paprsky, jejichž pohlazením se probudí k životu.
Letošní zima je okouzlující, ale přiznávám, že už se moc moc těším na jaro!
Chybí mi slunce, ptačí zpěv, šum listí, barvy přírody.
Dlouho mi stačil pohled na bílé kopce a rozechvívala mě něžná krása bílých krystalků 
obalujících každý lístek a větvičku. 
Poslední dny již ale vyhlížím jaro netrpělivě a dychtivě. Krásu zimy si ráda ponechám 
ve vzpomínkách a na fotkách. Má své kouzlo, připouštím. 
Má duše přesto touží po jaru, novém životu, jeho rozpuku.

Přeji všem krásné dny :).
Pokud si zimy užíváte, přeji vám to.
A pokud máte stejné rozpoložení jako já, vydržme!
Jaro přijde a jistě bude krásné :)

1 komentář :

  1. Krásný text i fotky, Zdeni. Já jsem sice milovnicí bílé zimy, ale taky už bych uvítala jaro :) Hlavně po těch ptáčcích se mi stýská :)
    Měj se krásně ♥

    OdpovědětVymazat